1. článek / Jak a kdy vznikl DNB Market...
- článek / Jak a kdy vznikl DNB Market...
Festivalové letní prázdniny 2017, právě ty byly přesně tím létem, kdy se z obyčejného hraní s nápady stala skutečnost. Pro Honzu Kureše, který si dosud pouze hrál s myšlenkou vytvořit něco menšího, originálního a pouze pro zábavu kolem své oblíbené hudební scény to byl rok, který od základu začal měnit jeho život a vnímání světa nejen kolem drum and bass. Jak už to tak bývá, nejdříve se zakoření v hlavě nápad, poté už od myšlenky k realizaci není dlouhá cesta. A to se přesně stalo! Koho by ale napadlo, že z původního nápadu udělat malý e-shop s limitkama o 10 tričkách vznikne do dvou let největší DNB Brand minimálně ve střední Evropě...
* Z 10 triček ke stovkám produktů *
Honza, již zmíněný autor projektu DNB Market, měl původně už ucelenou vizi, že každé tři měsíce se bude na malém e-shopu točit nová kolekce deseti originálních triček od dvou návrhářů. Ale kdo ho lépe zná, je mu už teď jasné, že když něco vymyslí, tak to končí 10x větší šíleností :-D. Ne nadarmo se říká o posluchačích tohoto žánru ,,DNB blázni". Zde to platilo doslova a do písmene. Na Beats for Love 2017 už bylo skoro jasné, že po návratu se DNB Market rozjede na plné obrátky. Nejen autor již na akci dorazil oblečen do prvních kousků z připravovaných DNB kolekcí, ale i jeho tehdejší přítelkyně a přátelé. Finální verze projektu s kterou Market vletěl na český trh vyrazila nejednomu dnbčkáři dech. Nejednalo se o žádnou limitku deseti triček, ale rovnou o promyšlený obrovský e-shop se stovkami produktů rozdělených do dvaceti naprosto rozdílných kolekcí. Každá kolekce nesla jiný nádech a originální pojetí. Jednalo se totiž o naprosto jedinečný koncept, kdy jste pod jedním brandem mohli nakoupit oblečení a doplňky od dvaceti naprosto rozdílných návrhářů. A to ke všemu z většiny přímo od drumcových fanoušků, kteří s chutí navázali tento druh spolupráce.
* Online novinkou, offline byla jistota *
Realizovaných nápadů hned ze startu bylo samozřejmě více, takže do konce léta na e-shopu nechyběly ani merche českých dju a labelu. Jelikož online prostředí bylo pro tvůrce projektu téměř novinkou, nebál se okamžitě realizace stánkových prodejů po hudebních akcích a velice aktivního offline marketingu. První větší zapojení na scéně mohli fanoušci zpozorovat například na LIRku 2017, kde jsme hrdě byli zapojeni do akce párty bus, nebo realizovali nejen zde hromady soutěží a promo akcí pro dnb komunitu.
* Je to lifestyle, na tom si zakládáme *
Toto bylo prvni krátké shrnutí našeho šíleného startu. Kdo nás zná, tak ví, že DNB Market není pouze brand, není to pouze e-shop! Jsme součástí komunity, tvoříme life style a snažíme se už od prvních chvil nabízet na scéně spousty aktivit a projektů navíc. Naším hnacím motorem je naše láska k hudbě, naše chuť hledat nové nápady a čerpat inspiraci z celého světa. Již je za námi část cesty a ještě delší máme před sebou. Naše snaha přináší často velký úspěch, ale i hořká zklamání. Ale to je na delší povídání, tak co kdybychom Vám odteď každý týden přinášeli nový článek a vy jste mohli nahlédnout pod pokličku našich aktivit? To by šlo, že ano.
Už nyní můžete těšit za týden ve středu na další článek :-)